Pages

Dec 12, 2009

Nenek... cepat sembuh eh.

Salam 'alaik... Hari nie merupakan hari yang ketiga nenek saya ditahan di wad di Hospital Serdang. Hati nenek saya telah diserang kuman, oleh itu nenek jadi sangat lemah dan tidak ada selera untuk makan. Pertama kali melihat nenek terbaring lemah di katil hospital membuatkan hati saya luluh, amat luluh.. Sedih melihat nenek yang sentiasa disisi sejak saya lahir kini terbaring lemah. Di saat ini semua saudara mara saya yang berada di Johor, Kelantan, Kedah dan sekitar Selangor berkampung di rumah nenek saya. Kami bergilir-gilir menjaga nenek di Hospital Serdang.
Ya Allah... sembuhkanlah nenek ku.. Kembalikan senyumannya. Aku amat rindukan senyuman nenek. Berikan nenek ku kekuatan untuk menghadapi dugaanMu Ya Allah...
Buat semua pengunjung blog saya, doakan kesihatan nenek saya supaya pulih seperti sedia kala. Doakan kami sekeluarga tabah, sabar dan redha dalam setiap ketentuanNya...
Jazakallah...

4 comments:

munadhia said...

Salam.
sedih. ni dah kali keberapa yan trima perkhabaran punya pnyakit sama mcm nenek yani. apa2 pun, yan doakan semoga nenek yani segera smbuh.amiin~ smoga diberi kesihatan yg baik. semoga nenek yani terus tabah berjihad melawan penyakitnya.

istisyhad said...

salam yan...
syukran jazilan..
=)

pencinta ilmu said...

salam yani..smg yani sekeluarga dberi kekuatan utk terus menjaga nenek yani..sbr ye dik..Allah nk uji kte sblm ujian yg lbh bsr dtg..=)..mg nenek yani cpt sembuh n dpt kembali bermain-main dgn cucu2 kesayangan..=)

istisyhad said...

Salam Kak Ain...
Insya-Allah...
Syukran jazilan ya habibi ukhti..
Doa sahabat-sahabat adalah kekuatan sy kak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...