Pages

Oct 10, 2009

Selamat bertempur di medan final!!!!!!


Salam 'alaik... Alhamdulillah... setelah sekian lama saya membiarkan blog kesayangan saya ini berdebu, akhirnya saya mengambil keputusan untuk membersihkannya sedikit. Ya sahabat-sahabat seperjuangan sekalian.... Final menanti kita dalam beberapa minggu sahaja lagi. So, study hard and smart! Dan insya-Allah... mungkin saya akan meninggalkan blog kesayangan saya ini berdebu kembali. Nak buat macam mane, panggilan jihad akademik telah berbunyi. Ape lagi...? study lar...... So, kepada sesiapa yang mengenali saya, saya nak mintak maaf selama mengenali diri ini. All d best for diz final k... Bittaufiq wannajah... Semoga berjaya.... Saya ada satu cara untuk naikkan semangat ketika penat menelaah buku. Nak ikut cara saya? Mudah je. Jerit I CAN DO IT FOR THE SAKE OF ISLAM!!! Kalau takut mengganggu roomate, jerit dalam hati pun boleh lar.. Huhu... Akhir kalam,


Kita hanya mampu berusaha, Allah jua yang menentukannya. Dalam berusaha, kita diuji. Tohmahan dan kejian silih berganti. Ingatlah, sesungguhnya kita hanya disuruh beramal dan berusaha. Bukan di suruh melihat buah dan hasilnya. Faiza 'azamta fatawakkal 'alallah... Sahabat-sahabat yang saya kasihi demi Allah dan Rasul-Nya, saya doakan kejayaan kita bersama. DEMI ISLAM!! Siru 'ala barokatillah...


Jadual exam saya....

Nama : Nur Ilyani bt Abdul Ghafar

Fakulti : Pengurusan Perniagaan

Kos : Ijazah Sarjana Muda Kewangan

Semester : 3


29 Oktober 2009

Business Quantitative and Analysis (QMT 425)

2.15 p.m - 5.15 p.m


3 November 2009

Research Methodology (MGT 533)

9.00 a.m - 12.00 p.m


4 November 2009

Personal Development (MGT 543)

9.00 a.m - 12.00 p.m


9 November 2009

Financial Market and Institution (FIN 536)

2.15 p.m - 5.15 p.m



p/s : Moga Allah mempermudahkan setiap urusan.. Ameen.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...