Pages

Jul 8, 2009

Layan tag sebentar...

Bismillahirrahmanirrahim...

Rules And Regulation: Adalah baik sekiranya anda menulis 25 perkara yg org xtau semasa kecil anda. dihujung entry, anda harus memilih 5 org utk ditag. Anda amat bertuah jika ditag saya sbb sy ingin tau lebey lanjut tentang zaman comel anda dulu..

Kak Masyitah nak mengenali zaman kanak-kanak yani?? Biase-biase jer kak... :)

1. Pernah gunting rambut sendiri. Hahaha.... Pastu habes kena marah ngan mak. Huhuhu...
2. Kuat nangis. Huhuhu... Biase lar.. anak perempuan sulung yang selalu dibuli oleh dua orang abang.
3. Tak pandai minum susu. Kui3.. Sampai la nie tak reti lagi. Soya ok... huhu...
4. Mase kecik dulu suka makan durian, pastu pernah satu hari makan sampai demam panas. Hak3.... Dah besar ni dah tak makan buah durian. Huhuhu... bukan tak nak makan, tp kalau makan memang demam. Serawa durian saya suka....!
5. Pernah masukkan kacang dalam idung. Huhuhu... Sakit kowt..!
6. Kalau balik kampung, tempat kegemaran atas pokok manggis.
7. Saya takut dengan Pak Teh saya. Kalau tengok muka Pak Teh je mesti rase cam nak nangis.
8. Suka sangat main masak-masak. Pernah satu hari tuh saya dan sepupu nak masak betul-betul. Hehehe... Pastu nenek tak bagi.
9. Suka tido dengan kucing. Sampai sekarang kowt... Huhuhu...
10. Saya pernah 'disilat' oleh abang saya yang kedua sampai pengsan. Hahaha... salah saya pun sebab dok ngintai abang berlatih silat. Orang da kate jangan kacau... Huhuhu...
11. Suka tido bawah meja kat umah nenek. Hahaha.... sebab tempat tu tersembunyi siket.
12. Guru mengaji yang pertama adalah nenek saya. Yer lar... nenek saya tu ustazah, isteri imam.. walaupun cucu sendiri... kalau salah rotan tetap rotan.
13. Nama saya nie diberi oleh arwah atuk saya, seminggu sebelum atuk saya pergi menghadap Ilahi. Nenek saya kate, ade sebab kenape atuk nak sangat letak nama NUR ILYANI. (cahaya kelembutan).Story di sebalik name next time kowt..

Nie jer kot yang termampu... huhu....

5 + 1 org yg bertuah menerima award dan tag dari sy adalah:
1. Ukhti Syamimi
2. Ukhti Nadhirah
3. Ukhti Hamidah
4. Ukhti Hafsah
5. Ukhti Hazirah
6. Sape2 yang nak.... :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...