Pages

Apr 1, 2010

Dikaulah... Ratu hatiku..

Dedikasi ini… ku tujukan buat insan yang terlalu banyak berkorban untuk ku.. Seluruh hidupnya adalah demi melihat aku meniti kebahagiaan... Dikala aku gembira, dia juga turut tersenyum melihat kegembiraan aku.. Di kala aku berduka, dialah tempat aku luahkan segala isi hati.. Dialah... RATU HATIKU...

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah... segala puji bagi Allah s.w.t kerana masih memberi peluang untuk terus bernafas di muka bumi ini.. Bersyukur juga atas nikmat yang paling berharga.. iaitu nikmat Islam dan nikmat Iman... Selawat dan salam buat penghulu para nabi, yang telah mengorbankan seluruh kehidupan baginda demi menyebarkan syiar Islam sehingga kita dapat merasai nikmat Islam dan Iman pada hari ini...

Buat insan yang amat aku sayangi dan ku hormati...

Tertanam naluri keibuan amat mendalam

Di jiwa insan yang mendambakan kebahagiaan

Oh ibu...

Di bahumu tergalas beban

Perjalananmu penuh rintangan

Kau titipkan kasih sayang sejujur pengorbanan

Tak ku nafikan

Di saat kita berjauhan

Rasa ingin ku berlari

Mendakapimu penuh girang

Bak si kecil kehilangan

Kau insan penyayang

Betapa ku merindu

Lembutnya belaian ibu membuatku terlena...

Ku pastikan dikau aman

Kurnia sejahtera tak ku lupakan

Di wajahmu berolak tenang

Sebak di dada kau rahsiakan

Ku pastikan dikau aman

Di dunia sejahtera tak ku lupakan

Di saat kita berjauhan

Rasa ingin ku berlari

Mendakapimu penuh girang

Bak si kecil kehilangan

Tiada aku tanpa ibu

Hanya kau satu di dunia

Bertakhta dikau dijiwaku

Kaulah ibu yang tercinta

Kau insan pengasih

Betapa ku mengharap

Hadirnya restumu ibu membawa ku ke syurga...

Bersemi belaian kasih sayang

Moga berpanjangan

Dari mu insan yang mendoakan kebahagiaan anak-anakmu

Oh ibu....

Tiada kata yang dapat menggambarkan perasaan ku untukmu... Ya Allah... Kau kasihi dan sayangilah kedua ibu bapaku sepertimana mereka mengsihi ku.. Lindungilah dan Rahmatilah mereka dalam RedhaMu.. Tiada yang ku inginkan melain melihat kebahagaiaan mereka...

Mama... dikaulah RATU HATIKU....^^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...