Pages

Sep 10, 2010

Alhamdulillah... complete semuanya..

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum dan salam sejahtera... Alhamdulillah, setinggi-tinggi kesyukuran dirafakkan ke Rabbul Izzati atas limpah kurnia dan kasih sayang-Nya, kita semua masih lagi bernafas dalam nikmat iman dan Islam.. Selawat dan salam buat junjungan mulia yang telah mengorbankan seluruh kehidupan baginda demi menyampaikan Islam yang kita terima pada hari ini, Rasulullah s.a.w serta kaum keluarga baginda dan para sahabat baginda..

Rasanya, belum terlambat untuk mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua yang mengenali mahu pun tidak. Saya ingin memohon sejuta kemaafan andai ada kata yang tidak digemari, andai ada kelakuan yang mengguris hati, andai ada salah dan silap sama ada disedari atau pun tidak. Dan, pada tahun 1431 H ini, buat pertama kalinya dalam sejarah ganerasi Hj Ishak dan Hjh Kamariah, semua anggota keluarga berkumpul dalam satu masa. The best part is orang lain dari lembah klang akan pulang ke Kedah, Kelantan, Johor dan sebagainya... Tapi dalam family Hj Ishak dan Hjh Kamariah, orang Kelantan, Kedah, Johor, Melaka yang balik Kajang... Balik kampung di tengah bandar.. Hehehe... Uniknya family ini. Alhamdulillah...

Dan yang paling best, raya kali ini diserikan dengan kehadiran si comel yang memang comel... Haha.. Mereka ini telah mencuri hati saya.. Uish... macam jatuh cinta pulak bunyinya. Tapi memang dah cinta pun dengan mereka ini... Mak cu, tinggalkan je lah Snowbell dan Oren kat Kajang nie yer.. hehe.. Macam mana lar tak jatuh cinta, cube meh tengok sini..

Ini snowbell.. Dan dia sangat chumell... Hyper aktif dia neh..

Ini oren a.k.a Garfield.. Memang perangai pun lebih kurang jer.

So, jatuh cinta tak...? Serius comel... Camera pun penuh dengan gambar mereka berdua jer. Oren dan snowbell lepas nie kena balik Johor dah. Hmm... datang Kajang selalu yer...

Alhamdulillah Ya ALLAH atas segala pinjaman Mu ini... Kumpulkan kami di syurga Mu Ya Rabb.. Ameen.

Hepi Eid Mubarak semua...

p/s : Raya tu, raya jugak... tapi jgn lupa dengan isu rancangan pembakaran Al-Quran di Amerika. Jadi, mainkanlah peranan masing-masing demi Islam yang tercinta. Doa, doa dan terus berdoa. Ya Rabb... hancurkanlah musuh-musuhMu seperti mana Kau hancurkan tentera-tentera Ahzab, hancurkanlah musuh-musuh yang mahu membakar kitab suci Mu Ya ALLAH, dan menangkan agamaMu Ya ALLAH agar bumi ini terus diimarahkan dengan syariatMu.. Ameen..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...